• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

معرفی برند پیرلی


همه چیز از شروع پیرلی یکی از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان تایر تا اکنون را بدانید

معرفی میدان آزمون تایر بارز


بارز به عنوان اولین سازنده میدان آزمون خودرویی در کشور به وسعت 240هکتار می باشد

تفاوت عملکرد لاستیک جدید و کارکرده چگونه است؟


برای درک چسبندگی تایر و سطح، باید سه جز‌ء اصلی دخیل در چسبندگی آن را شناسایی کرد که شامل موارد ذکر شده در مقاله می باشد

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

میزان چسبندگی و انواع تایرها


کشش و چسبندگی تایر یکی از جنبه های ساخت و آزمایش تایر است که اطلاعاتی در مورد توانایی تایر برای عملکرد در جاده ارائه می دهد.

معرفی برند آپولو (Apollo)


تاریخچه برند آپولو Apollo را بیشتر بداتید

لاستیک رودستون


کارخانه تولیدی لاستیک رودستون، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایردر جهان محسوب میشود.

معرفی برند لاسا


شرکت ترکیه ای لاسا تقریبا 42 سال است که مشغول به فعالیت می باشد. این برند شعار خود را "The Intelligence Choice"  به معنای " انتخاب هوشمندانه  " قرار داده است.

برچسب انرژی لاستیک


برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات نصب می‌شود و نشان‌ دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است. در این برچسب شاخص مصرف انرژی وسیله با حروف لاتین مشخص می‌شوند که هر حرف دارای رنگی مخصوص است.

درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم


تایر(لاستیک) هانکوک توسط جی هان چونگ در کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییراسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید تایر(لاستیک) رادیال و بایاس میباشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0